MOGBV Online exploration based on blockchain technology

28168010_875023579343452_7908988035677097645_n.png.jpg


Inleiding ....

Massiewe Online Dobbelary (MOG) BV, hierna verwys as MOG, is ten volle gelisensieer en 
gereguleer om dobbelary aan te bied deur die wette van Curacao onder die lisensie 
nommer 1668 / JAZ van die Curacao Gaming Authority Die maatskappy het sy lisensie in November 2016 verkry en het sy eerste 
wedstryd Desember 2016 onder die merk Explosive Gambling bekendgestel .

Die visioen van MOG is om die aanlyn-dobbelbedryf te transformeer deur 'n heeltemal nuwe 
dobbelkonsep in te stel. Eenvoudig verklaar dat alle MOG-speletjies gebaseer is op 5-kaart-draw Poker, waar 
ons 'n nuwe en unieke benadering gebaseer op hul simbool bygevoeg het. Deur 
dit te doen, het ons van 7 462 tradisionele pokerhande na 2 598 960 kaartkombinasies gegaan. Ons 
gebruik ook 'n vaste fooi-opstelling vir alle speletjies, dit beteken dat alle spelers weet hoeveel die huis verdien en 
hoeveel in die pryspoel is, in teenstelling met die tradisionele dobbelmaatskappye wat selde 
besonderhede oor hul spelverdienste openbaar .

Die idee vir ons konsep dateer uit die vroeë 2000's, waar een man nie kon verstaan ​​hoekom 
aanlyn-dobbelmaatskappye dieselfde speletjies aanlyn aanbied nie, aangesien hulle in landgebaseerde 
casino's aangebied word. Dit is vandag nog die geval; Die dobbelbedryf is een van die min bedrywe wat 
nie deur die gebruik van tegnologie herontdek is nie.

Ons weet almal hoe e-pos en sosiale platforms 
verander het hoe ons kommunikeer. Apple het die CD doodgemaak, wat iTunes-videobedrijven 'n herinnering uit 
die verlede is, aangesien almal hul flieks stroom. Maar as jy die meeste van die tyd aanlyn 
speel, speel jy dieselfde speletjie as wat jy sou in 'n landgebaseerde casino.
Ons glo dat dit die eerste maatskappy is wat aanlyn dobbel speel en die spelers eerste stel. 
Dit sal ons in staat stel om Google / Facebook van dobbel te word. Die eenvoudige feit is dat die meeste 
mense deur tradisionele aanlyn-dobbelmaatskappye afgeruk word met onbillike bonusskemas 
wat spelers se bonusse byna onmoontlik maak om uit te betaal. Die Britse 
dobbelskommissies het begin om hierdie aktiwiteite te rig *, maar daar is geen korttermynoplossing nie, aangesien alle aanlyn-dobbelmaatskappye 
staatmaak op bonusveldtogte om nuwe spelers en lojaliteit aan te trek. Naas die 
bonusse bied die meeste casino- en lotto-speletjies swak uitbetalings, dikwels so min as 50-70%. 
MOG is in hierdie opsig baie anders en betaal meer bydraes (90% +).
  • http: //www.gamblingcommission.gov.uk/news-action-and-statistics/news/2017/Time-to-take- 
    aksie-on-onregverdig-terme-sê-Dobbel-Commission.aspx 
    Terwyl ons eerste weergawe van die dobbelplatform en speletjies gebruik nie blockchain nie, ons volgende weergawe 
    sal met die ontwikkeling begin die eerste kwartaal van 2018. In teenstelling met die meeste aanlyn-dobbelmaatskappye 
    het ons ons eie dobbelplatform ontwikkel. Dit gee ons volle beheer en 'n buigsaamheid 
    wat die meeste dobbelmaatskappye doen het nie.
Ons is nie die eerste dobbelprojek om fondse in te samel deur tokenuitreiking nie. Maar in teenstelling met die meeste van 
hierdie projekte het ons 'n unieke en nuwe benadering. Om blokketting by 'n ou skool dobbelmodel te voeg, 
sal nie veel van 'n verskil maak nie; as die spelkonsep verouderd is en uitbetalings 
gemiddeld is, is dit moeilik om te sien hoe die byvoeging van blockchain dit 'n platform vir die toekoms sal maak. 

Hierdie witskrif sal beide die tegniese kant en die sakekant van ons projek aanspreek. Verwys asseblief 
na die laaste bladsy vir verduidelikings oor die risiko om 'n projek in sy vroeë stadiums te ondersteun.

Burgers van die VSA, Singapoer, China en Hong Kong kan nie deelneem aan die tokenuitreiking nie.

N BAIE UNIEKE BEGRIP

MV (Massive Online Gambling (MOG) BV) visie is om die aanlyn-dobbelbedryf te transformeer deur 'n heeltemal nuwe dobbelkonsep in te stel. Ons glo dat dit die eerste maatskappy is om dobbelary aanlyn te herontdek en deur spelers te stel, laat ons eers Google / Facebook speel. Ons doel is om teen 2025 die grootste aanlyn-dobbelmaatskappy ter wêreld te wees, met 'n moontlike waardasie van meer as $ 10 miljard.

GAMBLING ONLINE ONTVANG

Die meeste dobbelmaatskappye, selfs kripto-dobbelary, baseer hul spel op die konsep van ou landgebaseerde dobbelary met sy beperkings. MOG is anders, ons gebruik vandag se tegnologie om nuwe en unieke speletjies te skep, gebaseer op ons revolusionêre dobbelkonsep.

BEURS EN TRANSPARENT

Met ons speel jy nooit teen die huis nie, al ons speletjies is net tussen spelers. Ons genereer ons inkomste uit vaste koste per rondte, 5%, wat beteken dat ons meer betaal as ander dobbelbedrywe (tradisionele en kripto-dobbel maatskappye).

GELISENSIEERDE (WET) GAMBLING

MOG is 'n volle gelisensieerde dobbelmaatskappy, gelisensieer in November 2016 (Curacao Gaming Authority # 1668 / JAZ). Ons glo spelers verkies om met gelisensieerde dobbelmaatskappye te speel, aangesien dit 'n bykomende laag vertroue byvoeg.

Die dobbelmark ..

Die dobbelmark bestaan ​​uit verskeie sektore, in die algemeen verdeel in landgebaseerde dobbel (offline) 
en aanlyn-dobbel. Met onlangse blockchain-projekte wat onlangs fondse vir 
dobbelwedstryde / -platforms opdoen , kan ons dit as 'n nuwe sektor beskou, aangesien hierdie projekte nie fiat- 
geldeenhede gebruik nie.

Grondgebaseerde dobbelary is 'n goed gereguleerde mark, maar daar is ook 'n beduidende onwettige mark wat 
dalk van dieselfde grootte as die gelisensieerde mark is, indien nie groter nie. Aanlyn dobbel aan die ander kant 
het 'n baie beperkte onwettige mark aangesien een lisensie benodig word om befondsingsopsies soos kaartbetalings 
te kry. Wat die kriptokurrency-dobbelary betref, sal die meeste van die projekte wat ons gekyk het, 
deur reguleerders geklassifiseer word as onwettig, aangesien hulle nie lisensiëring oorweeg nie en AML / KYC 'n kwessie wat 
relevant is vir die kriptocurrency-dobbelary.

Die data waarna verwys word in hierdie dokument is afkomstig van vertroude aanlynbronne.

Grondgebaseerde dobbelary (offline)

Hierdie sektor dek alles van casino's tot loterye met staatsbesit en dit is verreweg die grootste 
sektor. Insluitende die staatsbeheerde lotto, wat dalk nie baie akkuraat is nie, aangesien dit 
onder 'n ander model funksioneer , wat dikwels beweer word om fondse in te samel vir goeie oorsake. Grondgebaseerde 
dobbelary is veel groter as aanlyn dobbel, met 'n totale inkomste van $ 359 miljard

1.
.Speletekoerse is: • Kasino's $ 132,8 miljard (37%) 
• Lotery $ 111,0 miljard (31%) 
• Slotmasjiene $ 69,4 miljard (19%) 
• Betting $ 36,5 miljard (10%) 
• Bingo $ 9 miljard (3%) 
Die meer bekende dobbelstede sluit in Las Vegas, Atlantic City, Monte Carlo en Macau. 
Baie lande gee nie lisensies uit vir grondgebaseerde dobbelary nie, en sommige landeGoklisensie toegestaan, Curacao Gaming Authority # 1668 / JAZ
 wat 
casino's toelaat om te bedryf, laat nie plaaslike inwoners toe om te speel nie. Vir die spelers wat nie toegang tot 
grondgebaseerde dobbelary het nie, is aanlyn dobbel dikwels die oplossing. Lande wat probeer om 
dobbel te beheer, het dikwels 'n groter aantal aanlyn spelers. Noorweë is 'n goeie voorbeeld; Norsk
Tipping, die staatsbeheerde lotto en sportboekverskaffer, is die enigste hulp wat toegelaat word om 
speletjies aan Noorweegse spelers te bied. As gevolg van hierdie beperking is Noorweë een van die grootste gretige 
aanlynspelers ter wêreld.

Aanlyn dobbel

Aanlyn dobbel word in gewildheid gegroei, en dit is 'n uiters winsgewende sektor aangesien die bedryfskoste 
baie beperk is in vergelyking met landgebaseerde dobbelbedrywighede. Regulasies word 
strenger, soos in Europa, waar baie lande nou plaaslike lisensiëring benodig, maar aanlyn is, sal die 
meeste dobbelmaatskappye hul speletjies wêreldwyd aanbied, sonder plaaslike lisensiëring. Die grootte van 
die mark is baie kleiner as grondgebaseerde dobbelary, met jaarlikse inkomste van $ 44 miljard. 
Inkomste wedstryd ingedeel: 
• Betting $ 21400000000 (49%) 
• Casino $ 11800000000 (27%) 
• Lotery $ 3850000000 (9%) 
• Poker $ 2750000000 (6%) 
• Logiese $ 2,2 miljard (5%) 
• Bingo $ 2 miljard (5%)
Poker, wat waarskynlik een van die mees gepraatde aanlyn speletjies is, verteenwoordig slegs 6% van die 
mark. En loterye wat uiters gewild is, is net aanlyn vir 9%. Soos ons in 
die inleiding geskryf het, glo ons dat veral loterye aansienlik aanlyn sal groei en 
groter word as al die ander speletjies wat binne 'n relatief kort tydsbestek gekombineer word. Op grond 
daarvan verwag ons dat die groei groter sal wees as die $ 81 miljard wat vir 2022 geskat word. Ons 
kan die mark in die vroeë 2020's $ 100 miljard sien.

CryptoCurrency dobbel

Dit is 'n redelik nuwe dobbel sektor, met net 'n handjievol maatskappye wat aktief of beplanning 
te bedryf in. Ons kan nie sien hoe cryptocurrency net dobbel maatskappye sal enige verteenwoordig 
groot verrassing om die bestaande dobbel mark vir 'n geruime tyd, maar met cryptocurrencies besig om 
in gewildheid hierdie mark kan goed groei tot 'n ordentlike markgrootte. 
Die verkoopspunte vir sommige van die projekte wat onlangs fondse van die kriptokurrencymark opgewek het, 
blyk in elk geval misleidend te wees, in so 'n mate dat ons moet bevraagteken of sommige van hierdie 
projekte fondse vir wettige redes opwek. 
Byvoorbeeld, die meeste cryptocurrencies is dobbel maatskappye verwys na fiat valuta dobbel
inkomste in hul witskrif wanneer hulle die markgrootte en potensiële relatiewe korttermyninkomste aanspreek 
Die probleem daarmee is dat die totale markwaarde-kriptokurrency ongeveer $ 500 
miljard is (17 Januarie) terwyl die dobbelmark $ 201 miljard in 2016 (en selfs groter vandag) was.

Token Toekenning, 75% te koop 
Veldtog koste: 15 ... Veldtog koste: 15 ... 
Bemarking: 1 ... Bemarking: 1 ... 
Ontwikkeling: 35.0% Ontwikkeling: 35.0% 
Jackpots: 4
Screenshot_2018-02-24-02-02-59-486_com.google.android.apps.docs.png
Screenshot_2018-02-24-02-02-12-264_com.google.android.apps.docs.png
ROUTEBESCHRIJVING
bereik
2009 
Aanvanklike fondse om spelkonsepte te ontwikkel en te toets
2010-2012 
Proses van patent aansoek (VSA)
2016 JANUARI 
Die ontwikkeling begin in die eerste weergawe van die MOG-dobbelplatform
2016 NOVEMBER 
Goklisensie toegestaan, Curacao Gaming Authority # 1668 / JAZ
2016 DECEMBER 
Die eerste wedstryd, Lotto Poker, is suksesvol van stapel gestuur
2017 MEI 
Die tweede MOG-speletjie is van stapel gestuur, Quick Draw Poker
2017 OKTOBER 
Die Blockchain-proses begin voor ons tokenaanbod
Werk aan die gang
2018 MAART 
Werk op 'n nuwe dobbelplatform met blockchain tegnologie om te begin
2018 JUNIE 
Die bekendstelling van die nuwe platform is beplan
2018 JULIE 
Begin met die ontwikkeling van 'n verskeidenheid casino- en poker-speletjies gebaseer op ons dobbelkonsep
2018 SEPTEMBER 
MOG sal die wêreld se grootste poker tafel bekendstel
2018 NOVEMBER 
MOG sal sy unieke casino en spel bekendstel
2020 
Ons hoop om een ​​miljoen spelers te hê
2023 
Ons doel is om 1 miljard euro in jaarlikse inkomste te genereer
2025 
MOG sal die grootste aanlyn-dobbelmaatskappy in die wêreld wees
Vir meer inligting, besoek die skakel hieronder !!!!!
WHITEPAPER: https://goo.gl/r9XXTz
AUTHOR: agusbilix
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1917596











Comments

Popular posts from this blog

BitGoals Membawa Protokol Token Olahraga All-in-One

BITGOAL A TOKEN AKTIFITAS OLAH RAGA UNTUK SEMUA